Polityka Jakości
Podejmujemy zdecydowaną działalność w zakresie optymalizacji procesów produkcyjnych oraz reguł i zasad postępowania w obszarze całej firmy.
Dążymy do jednoznacznego i zrozumiałego formułowania stawianych wymagań oraz ścisłego określania czynności i zadań, które wykonujemy na ustalonym z klientem poziomie jakości.
Naszą polityką jakości jest pełne zadowolenie klienta i uzyskanie jego całkowitego zaufania do naszych wyrobów i usług. Gwarantem tej jakości i zaufania winien być znak naszej firmy, gdziekolwiek on się znajduje.
Szczegółowe cele jakościowe określane są na każdy rok, w zależności od potrzeb firmy, zatwierdzane i rozliczane.
Realizację polityki jakości opieramy na:
- pełnym zaangażowaniu wszystkich pracowników do wykonywania założonych zadań w poczuciu odpowiedzialności za jakość swojej pracy i jej wpływu na obraz firmy,
- systematycznym doskonaleniu załogi we wszystkich obszarach techniki, technologii i jakości,
- unowocześnianiu technologii i organizacji produkcji dla dostosowania ich do wymagań jakościowych trendu światowego,
- racjonalnym wykorzystywaniu materiałów i surowców z zachowaniem bezpiecznego i estetycznego środowiska,
- wdrożeniu, utrzymaniu i ciągłym doskonaleniu Systemu Zarządzania Jakością wg. Normy PN-ISO 9001:2000,
- systematycznym analizowaniu zadowolenia klienta.